مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 13:402020-10-31فرهنگي

نقد ورایتی درباره فیلمی ترسناک با بازی شهاب حسینی


نخستین فیلم بلند تحسین برانگیز کوروش اهری، مطمئنا رضایت طرفداران این ژانر و مخاطبان عمومی را جلب خواهد کرد.

- جی پلاس ، ریچارد کویپرس منتقد سایت ورایتی بعد از تماشای آن شب ، آن را فیلمی ترسناک و خوش ساخت با جنبه های روانشناختی دانست و نوشت: در این فیلم پلیدی های ذهن در هتلی غار مانند در لس آنجلس به واقعیت تبدیل می شوند.

فیلمی ترسناک و خوش ساخت با جنبه های روانشناختی، ساخته کارگردان ایرانی-آمریکایی کوروش اهری با بازی شهاب حسینی (جدایی نادر از سیمین، فروشنده) و نیوشا جعفریان که در نقش زوجی بهمراه دختر کوچک شان ظاهر می شوند که رابطه شکننده ای دارند.

در ادامه این مطلب می خوانیم: این فیلم که عمدتا به زبان فارسی است، تماشاچی را به وحشت می اندازد و پایانی جذاب را به نمایش می گذارد.

نخستین فیلم بلند تحسین برانگیز اهری مطمئنا رضایت طرفداران این ژانر را جلب کرده و بار احساسی و مؤلفه های جذاب تولید را برای جلب نظر مخاطبان عمومی نیز دارد.

مقایسه این اثر یا هر فیلم دیگری با موضوع گرفتار شدن یک خانواده در ساختمان هتلی قدیمی و تسخیر شده با فیلم درخشش ساخته استنلی کوبریک اجتناب ناپذیر است.

اهری و نویسنده مشترک فیلم میلاد جرموز با اشاره هایی جزیی به ساخته کلاسیک کوبریک بخوبی از تشابه این دو اثر اجتناب کرده بطوریکه داستان آنها در این اقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد ورایتی درباره فیلمی ترسناک با بازی شهاب حسینی

نقد ورایتی درباره فیلمی ترسناک با بازی شهاب حسینی