مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 13:402020-10-31فرهنگي

خرج و برج حدود 8 میلیاردی دو جشنواره تئاتری در سال 98


گزارش مالی سی وهشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و بیست ودومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منتشر شد؛ گزارش هایی که هم نکته های جالب توجه برای اهالی تئاتر دارد و هم چند ابهام.

- گزارش مالی سی وهشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و بیست ودومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر منتشر شد؛ گزارش هایی که هم نکته های جالب توجه برای اهالی تئاتر دارد و هم چند ابهام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در راستای سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر شفاف سازی اطلاعات، گزارش مالی سی وهشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و بیست ودومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر را که در سال 1398 برگزار شده اند، منتشر کرد.

در جدول مالی جشنواره فتح خرمشهر که به دبیری حمیدرضا آذرنگ بود، اشاره شده که حدود 715 میلیون تومان جمع کل هزینه های جشنواره بوده، این در حالی است که شهرام کرمی - مدیرکل پیشین هنرهای نمایشی - به ایسنا گفته بود، معمولا نقش اداره کل در این جشنواره حمایتی است و هزینه ها برعهده استان است، اما به دلیل همراهی نکردن مسئولان استانی، اداره کل هنرهای نمایشی مجبور به تامین بخش زیادی از بودجه این جشنواره شده بود.

دراین جدول برای بخش ستادی و اعضای هیات انتخاب و داوری تعداد افراد مشخص است، ولی در بخش های دیگر مثل هزینه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرج و برج حدود 8 میلیاردی دو جشنواره تئاتری در سال 98

خرج و برج حدود 8 میلیاردی دو جشنواره تئاتری در سال 98