مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 13:002020-10-31بين الملل

محافل صهیونیستی: صلح با سودان در سایه مخالفت های مردمی «صلح سرد» است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عاموس یادلین رییس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی تأکید کرد که سودان به عادی سازی روابط با این رژیم مجبور شد و تنها به دلیل آنکه از لیست آمریکایی حامیان تروریسم خارج شود، - محافل صهیونیستی: صلح با سودان در سایه مخالفت های مردمی صلح سرد است برخی محافل صهیونیستی پیش بینی کردند که صلح تل آویو- خارطوم به دلیل مخالفت های مردمی و اختلافات داخلی در حکومت سودان، صلح سرد خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عاموس یادلین رییس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی تأکید کرد که سودان به عادی سازی روابط با این رژیم مجبور شد و تنها به دلیل آنکه از لیست آمریکایی حامیان تروریسم خارج شود، این پیشنهاد را پذیرفت.

یادلین که در حال حاضر ریاست مرکز تحقیقات امنیت قومی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد، گفت که اسراییل به خارطوم پیشنهاد کرد که در ازای عادی سازی روابط با تل آویو، از نفوذ خود در دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای خارج کردن سودان از لیست کشور های حامی تروریسم استفاده خواهد کرد.

وی اشاره کرد که موضوع عادی سازی روابط با تل آویو همچنان یک موضوع اختلافی در داخل حکومت سودان به ویژه بین مسئولان نظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محافل صهیونیستی: صلح با سودان در سایه مخالفت های مردمی «صلح سرد» است

محافل صهیونیستی: صلح با سودان در سایه مخالفت های مردمی «صلح سرد» است