مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:452020-10-31سياسي

یکی از بزرگ ترین نمادهای توفیق ایران در پدافند غیرعامل، راه اندازی شبکه شاد است


وزیر آموزش وپرورش بابیان اینکه در مواجهه با ویروس کرونا توانستیم از آموزش کشور محافظت کنیم، اظهار کرد: یکی از بزرگ ترین نمادهای توفیق ایران در پدافند غیرعامل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش وپرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی در نشست شورای معاونان که با حضور سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور.

در ساختمان شهیدرجایی و به صورت ویدئوکنفرانس از طریق شبکه شاد برگزار شد، ضمن خیرمقدم و عرض تبریک هفته پدافند غیرعامل و تشکر از تلاش های ارزنده انجام شده در سازمان پدافند غیرعامل اظهار کرد: باید تمام راه های نفوذ را با روش هایی که از آموزش پدافند غیرعامل می آموزیم، از بین ببریم تا در مسیر دفاع از خود، جامعه و کشور موفق شویم.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه تهاجم دشمنان به دو صورت عینی و غیر عینی صورت می گیرد، گفت: صورت های مختلفی از تهاجم دشمن در کشور وجود دارد که باید به آن فکر کنیم و خود را تجهیز کنیم.

هر دفاعی از ذهن شروع می شود و اگر بخواهیم دفاع خوبی داشته باشیم، در ابتدا باید نحوه و چگونگی دفاع را در ذهن پرورش دهیم و قطعاً یکی از مأموریت های آموزش وپرورش این است که بتواند انسان ها را برای آینده آماده کند که این موضوع یکی از راه ها دفاع از کشور و آینده آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از بزرگ ترین نمادهای توفیق ایران در پدافند غیرعامل، راه اندازی شبکه شاد است

یکی از بزرگ ترین نمادهای توفیق ایران در پدافند غیرعامل، راه اندازی شبکه شاد است