مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-31اجتماعي

رهاسازی پسماند بیمارستان های تهران در قزوین به صورت پنهانی


مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان قزوین گفت: پسماندهای عفونی دو بیمارستان تهرانی بدون بی خطرسازی و بدون هماهنگی در یکی از مناطق روستایی قزوین رهاشده است، - این امر از طریق محاکم قضایی پیگیری می شود.

حسن عباس نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تخلیه زباله های عفونی بیمارستان های تهران در قزوین، تصریح کرد: دو بیمارستان استان تهران بدون هماهنگی و بدون رعایت قوانین و مقررات لازم، به تخلیه زباله های عفونی خود دریکی از روستاهای قزوین اقدام کردند.

وی افزود: بعد از دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تخلیه پسماندهای عفونی و بیمارستانی در اطراف روستای میرخوند علیا، از توابع بخش طارم سفلی؛ کارشناسان و مأموران حفاظت محیط زیست قزوین بلافاصله از محل موردنظر بازدید کردند.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان قزوین بیان کرد: پس از تأییدیه و مشخص شدن دقیق نوع، محل پسماند و با توجه به میزان آلودگی و تخلف صورت گرفته از طریق اداره شهرستان قزوین هر دو بیمارستان به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی تأکید کرد: دفن پسماند در این منطقه صورت نگرفته بلکه پسماندها رهاسازی شده بود که با توجه به نوع زباله ها و جدید بودن آن ها می توان گفت که طی یک هفته گذشته این اقدام صورت گرفته است، سازمان محیط زیست برای پسماندهای بیمارستانی سایت مشخصی در نظر گرفته است و بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی پسماند بیمارستان های تهران در قزوین به صورت پنهانی

رهاسازی پسماند بیمارستان های تهران در قزوین به صورت پنهانی