مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 11:402020-10-31بين الملل

راز چراغ سبز نتانیاهو به فروش جنگنده های «اف 35» آمریکایی به شیخ نشین ها


یک رسانه عرب زبان با اشاره به موافقت ترامپ با فروش جنگنده های اف 35 به امارات و احتمالا قطر و عربستان به واکاوی این موضوع پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رای الیوم در مطلبی با اشاره به موافقت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با فروش جنگنده های اف 35 به امارات آورده است: کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا حق دارد که با این قرارداد در اعتراض به نقش امارات در جنگ یمن و استفاده از جنگنده های آمریکایی در بمباران غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان مخالفت کند؛ اما چراغ سبز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اجرایی شدن این معامله تسلیحاتی، احتمالاً همه موانع در مسیر آنرا بردارد.

این رسانه می نویسد: نتانیاهو به خوبی می داند که این جنگنده های پیشرفته علیه رژیم صهیونیستی به کار گرفته نخواهد شد بلکه علیه ایران خواهد بود نتانیاهو به خوبی می داند که این جنگنده های پیشرفته علیه رژیم اشغالگر قدس به کار گرفته نخواهد شد بلکه علیه ایران خواهد بود.

از آن گذشته نتانیاهو تضمین لازم را از آمریکا برای حفظ برتری نظامی اسراییل در منطقه عربی به دست آورده است.

رای الیوم نوشت: جنگنده های اف 35 در زمره گرانترین در صنایع نظامی آمریکا محسوب می شوند به طوری که بهای هر جنگنده به 85 میلیون دلار می رسد و این جدای از قطعات یدکی و تعمیر و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز چراغ سبز نتانیاهو به فروش جنگنده های «اف 35» آمریکایی به شیخ نشین ها

راز چراغ سبز نتانیاهو به فروش جنگنده های «اف 35» آمریکایی به شیخ نشین ها