مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 11:102020-10-31بين الملل

انتقاد ماهاتیر محمد از حذف گزینشی صحبت هایش در توییتر و فیسبوک


ماهاتیر محمد، رهبر سابق مالزی با تاکید بر اظهاراتش که واکنشی به حمله نیس فرانسه بود، به انتقاد از توییتر و فیسبوک پرداخت که بخشی از اظهاراتش را حذف کرده اند.

- ماهاتیر محمد، رهبر سابق مالزی با تاکید بر اظهاراتش که واکنشی به حمله نیس فرانسه بود، به انتقاد از توییتر و فیسبوک پرداخت که بخشی از اظهاراتش را حذف کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ماهاتیر محمد 95 ساله، نخست وزیر پیشین مالزی روز پنجشنبه در وبلاگ خود نوشت مسلمانان حق دارند عصبانی شوند و میلیون ها فرانسوی را بابت قتل عام های قبلی اشان بکشند.

این بخش از صحبت های ماهاتیر محمد انتقادهایی را برانگیخت.

توییتر، یکی از پست های ماهاتیر محمد را که حاوی این مطلب بود، حذف و اعلام کرد این پیام، اشاعه دهنده خشونت است و وزیر دیجیتال فرانسه نیز از توییتر خواست تا دسترسی ماهاتیر محمد به این پلتفورم رسانه اجتماعی را ممنوع کند.

رهبر سابق مالزی در بیانیه ای اعلام کرد: من واقعا بابت تلاش هایی در راستای سوءبرداشت و حذف آنچه در وبلاگ شخصی ام نوشته بودم، متاسفم.

وی افزود: منتقدان حتی از خواندن تمام مطلب عاجزند به ویژه آنچه که در جمله بعدی نوشته بودم؛ اما به طور کلی مسلمانان قانون چشم در برابر چشم را اعمال نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ماهاتیر محمد از حذف گزینشی صحبت هایش در توییتر و فیسبوک

انتقاد ماهاتیر محمد از حذف گزینشی صحبت هایش در توییتر و فیسبوک