مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-31فرهنگي

روایت منوچهر شاهسواری از بختکی که به جان «سینما» افتاده است


در هفدهمین قسمت از فصل جدید برنامه «نقد سینما» علاوه بر آسیب شناسی وضعیت اقتباس در قالب پرونده ای ویژه موضوع «سینمای شکست» و جای خالی «قهرمان پیروز» در سینمای ایران مورد بررسی قرار گرفت.

- در هفدهمین قسمت از فصل جدید برنامه نقد سینما علاوه بر آسیب شناسی وضعیت اقتباس در قالب پرونده ای ویژه موضوع سینمای شکست و جای خالی قهرمان پیروز در سینمای ایران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی نقد سینما ، هفدهمین قسمت از فصل جدید برنامه نقد سینما جمعه شب 9 آبان ماه روی آنتن شبکه پنج رفت.

در این قسمت از برنامه علاوه بر آسیب شناسی وضعیت اقتباس، در قالب پرونده ای ویژه موضوع سینمای شکست و جای خالی قهرمان پیروز در سینمای ایران مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

در بخش نخست امیررضا مافی میزبان آرش خوشخو منتقد سینما و منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما و تهیه کننده سینما بود تا درباره موضوع سینمای فاقد قهرمان به گفتگو بنشینند.

منوچهر شاهسواری در ابتدای این بحث گفت: اینکه از سینمای شکست در سال های اخیر صحبت می کنیم، باید حتماً منظورمان از این سال های اخیر را تشریح کنیم.

شاید ذهن مخاطب به سمت یک سال، دو سال یا 5 و یا حتی 10 سال اخیر برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت منوچهر شاهسواری از بختکی که به جان «سینما» افتاده است

روایت منوچهر شاهسواری از بختکی که به جان «سینما» افتاده است