مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-31سياسي

بررسی چالش های دعاوی خانواده در دادگستری تهران


چالش های دعاوی خانواده در دادگستری تهران در نخستین نشست هم اندیشی قضات دادگاه های تجدید نظر و بدوی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین نشست هم اندیشی قضات دادگاه های تجدید نظر و بدوی استان تهران با هدف بررسی موضوعات و مشکلات دادرسی در پرونده های خانواده برگزار شد.

عباس ذاقلی، معاون قضایی رییس کل و سرپرست دادگاه های تجدید نظر دادگستری استان تهران گفت: فلسفه تشکیل این هم اندیشی، ایجاد وحدت رویه و دستیابی به یک نقطه نظر مشترک در فرآیند رسیدگی به پرونده های قضایی خانواده است و بحث و تبادل نظر بر روی مسائل فی مابین یک ضرورت مهم به شمار می رود و موجب تسریع در رسیدگی، رفع اطاله دادرسی و اتقان آرا صادره خواهد شد.

سرپرست دادگاه های تجدید نظر دادگستری استان تهران افزود: برخی از این مسائل که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد با هدف اتخاذ سیاست واحد برای شناسایی نارسایی ها موجود در قوانین و مقررات بوده و در تلاش هستیم با تعامل بهینه و مشترک آن ها را مرتفع کنیم.

وی پیشنهاد داد: ایجاد یک کار گروه مشترک و فعال می تواند مسائل مورد اختلاف را احصاء کند به نحوی که بیشترین مشکلات به مسائل شکلی بر می گردد تا ماهیتی و این موارد را می توان با هماهنگی های علمی فی مابین بر طرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چالش های دعاوی خانواده در دادگستری تهران

بررسی چالش های دعاوی خانواده در دادگستری تهران