مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-31سياسي

دورکاری در ادارات اجرا شود/ لزوم افزایش نظارت بر نانوایی ها و مطب ها


اداراتی که کارکنان بیشتری دارند، حتما دورکاری و یا تغییر شیفت های حضور در ادارات را اعمال نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فریدون بابایی ظهر امروز در شانزدهمین جلسه قرارگاه زیستی مبارزه با یی در خلخال افزایش یافته و اگر این وضعیت ادامه یابد، شاهد گرفتاری های عظیم در این حوزه خواهیم بود.

کلاس های تقویتی در فضای مجازی برگزار شود بابایی تشریح کرد: همانطور که آموزش به صورت فضای مجازی و در گستره سامانه شاد انجام می گیرد و مدیران و معلمان موظف به حضور در مدارس برای انجام امور اداری هستند و نیازی نیست که به خاطر برگزاری چند کلاس تمرین و تکرار، دانش آموزان به مدرسه بروند؛ بلکه معلمان می توانند از ظرفیت فضای مجازی برای تمرین و تکرار و رفع اشکال در ساعات غیراداری اقدام نمایند.

فرماندار خلخال با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری و اینکه در بعضی از کافی نت ها و مراکز ثبت نام، شلوغی و تجمع ایجاد می شود، تأکید کرد: رعایت دستورالعمل ها برای همگان در هر حوزه ای الزامی است.

لزوم افزایش نظارت بر نانوایی ها و مطب ها وی ادامه داد: اصلی ترین مراکزی که بالاترین آمار سطوح آلودگی و سرایت بیماری کرونا را دارند، مطب های پزشکی و نانوایی ها هستند که باید با نظارت بیشتر بر این مراکز، سلامتی مردم در این محیط ها تضمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری در ادارات اجرا شود/ لزوم افزایش نظارت بر نانوایی ها و مطب ها

دورکاری در ادارات اجرا شود/ لزوم افزایش نظارت بر نانوایی ها و مطب ها