مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-31بين الملل

پورتلند همچنان ناآرام است/ فیلادلفیا تحت حکومت نظامی


تنشها و ناآرامی در شهری در نزدیکی پورتلند اورگان واقع در جنوب غرب ایالت واشنگتن آمریکا در پی برگزاری مراسم شب زنده داری به یاد یک مرد سیاهپوشت کشته شده با شلیک نیروهای پلیس بالا گرفت.

- تنشها و ناآرامی در شهری در نزدیکی پورتلند اورگان واقع در جنوب غرب ایالت واشنگتن آمریکا در پی برگزاری مراسم شب زنده داری به یاد یک مرد سیاهپوشت کشته شده با شلیک نیروهای پلیس بالا گرفت.

این در حالی است که فیلادلفیا نیز برای دومین بار طی روزهای اخیر با حکومت نظامی و حضور نیروهای گارد ملی در خیابان ها روبرو بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، فیلادلفیا، بزرگترین شهر ایالت پنسیلوانیا شاهد غارت اعتراض و درگیری مردم با پلیس از روز دوشنبه هفته گذشته و پس از کشته شدن والتر والاس 27 ساله بوده است.

در این شهر جمعه شب از ساعت 9 بعد از ظهر تا 6 صبح روز شنبه مقررات منع آمد و شد اعلام شد و مردم تنها برای رفتن به سر کار یا انجام امور پزشکی و اورژانسی اجازه ترک منزل دارند.

شهردار دموکرات این شهر گفته است که نیروهای گارد ملی اطراف ساختمان های حساس دولتی مستقر هستند و به نقاط کلیدی مثل مراکز تجاری فرستاده شده اند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در گزارشی از ناآرامی ها در اورگان آورده است: شرکت کنندگان در مراسم یادبود سیاهپوست کشته شده، در ناحیه هزل دل، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورتلند همچنان ناآرام است/ فیلادلفیا تحت حکومت نظامی

پورتلند همچنان ناآرام است/ فیلادلفیا تحت حکومت نظامی