مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-31اقتصادي

بازار گاز دست دلالان و مردم همچنان در صف


مردم سیستان و بلوچستان در حالی همچنان در صف های طولانی روزگار می گذرانند که با وجود تلاش برای افزایش سهمیه، بازار فروش سیلندرهای گاز همچنان دست دلالان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، دسترسی مردم سیستان و بلوچستان به عنوان آخرین استان در کشور که به شبکه خانگی متصل می‌شود دستاورد خوبی بود که طی سال‌های اخیر عملیاتی شد، با این وجود کار شبکه گذاری گاز در این استان مرزی هنوز به اتمام نرسیده و به استثنا ساکنان شهرهای بمپور، ایرانشهر و محمدان بسیاری از شهروندان گاز مصرفی خود را با سیلندر تهیه می‌کنند.

یکی از شهروندان زاهدانی در این خصوص گفت: متأسفانه قیمت سیلندر گاز هم مانند کالاهای اساسی دیگر در بازار آزاد افزایش چند برابری پیدا کرده است و خدا می‌داند با سرد شدن بیشتر هوا قیمت هر سیلندر به چند هزار تومان برسد.

مهدی خوشخو افزود: بنده معمولاً اول صبح سر کار می‌روم و شب به خانه بر می‌گردم و وقت آن را ندارم که در صف سیلندر گاز بایستم بنابراین مجبورم برای تأمین گاز بدون صف مبلغ هنگفتی را بپردازم که از 25 تومان شروع و گاهی به 50 هزار تومان هم ختم می‌شود.

وی تصریح کرد: معمولاً هرساله در چنین ایامی سودجویان از این صف‌ها به نفع خود بهره برداری می‌کنند و پس از تهیه سیلندر های گاز از طریق دوستان و آشنایان خود، آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار گاز دست دلالان و مردم همچنان در صف

بازار گاز دست دلالان و مردم همچنان در صف