مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-31اجتماعي

دهیاری ها باید به سمت خودکفایی حرکت کنند


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: انتظار است دهیاری ها به سمت خودکفایی رفته و با ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در روستاها، - ایسنا/فارس مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: انتظار است دهیاری ها به سمت خودکفایی رفته و با ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در روستاها، اهمیتی به اندک واریزی قطره چکانی به دهیاری ها ندهند.

سید کمال پاکفطرت، شنبه 10 آبان در سفر به داراب در جمع فرهنگیان، دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای بخش فورگ شهرستان داراب در سالن آموزش و پرورش شهر دوبرجی اظهار کرد: بطورقطع مشکلات و کمبودهایی وجود دارد اما همه ما عادت کرده که مشکلات را ببینیم و از نیمه پر لیوان صرفه نظر کنیم.

وی با اشاره به آغاز کار دهیاری ها از سال 1382، خاطرنشان کرد: با مقایسه آن سال ها با وضعیت کنونی روستاها می توان فهمید که کارهای بسیاری در حوزه های مختلف در روستاهای ما انجام شده اما همگی ضعف در ارائه عملکرد و بیان دستاوردهایمان داریم.

این مقام مسئول پیرامون بودجه دهیاری ها نیز بیان کرد: از سال 82 تا 92 مجموع واریزی ها به دهیاری ها درکل کشور 5 هزار میلیارد تومان بوده و از 92 تاکنون این رقم به 25 هزار میلیارد تومان رسیده و رشدی 5 برابری داشته که نشان از توجه ویژه همه ارکان نظام به روستاهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاری ها باید به سمت خودکفایی حرکت کنند

دهیاری ها باید به سمت خودکفایی حرکت کنند