مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-31اقتصادي

درخانه بمانید و درآمدزایی کنید!


به دنبال شیوع کرونا نه تنها صنوف و بخشهای خدماتی و بسیاری از کسب و کارها تحت تاثیر قرار گرفتند؛ بلکه برای مشاغل خرد و کوچک هم مشکلاتی به وجود آمد.

- بر همین اساس وزارت کار طرح توسعه مشاغل خانگی را با توجه به مزیتهای بالای کسب و کارهای خانگی در دوران کرونا، به شکل ویژه در 31 استان کشور به اجرا درآورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح های اشتغال حمایتی ذیل برنامه اشتغال فراگیر وزارت کار است که با هدف ایجاد اشتغال پایدار و به منظور کمک به رونق اقتصادی خانوارها و تبیین و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در 31 استان در حال اجرا است.

اجرای این طرح در سه فاز پیش بینی شده که فاز اول شناسایی و اولویت بندی مزیت ها و ظرفیت ها و پتانسیل های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی است، فاز دوم به توانمندسازی متقاضیان از طریق مشاوره، راهنمایی، استعداد سنجی، بهره گیری از آموزش های کوتاه مدت کارآفرینی، شناخت بازار و مسائل مالی و فاز سوم به تعامل با فعالان عرصه فروش محصولات مشاغل خانگی، اتصال به بازار و ارتباط با برندهای معروف بازار فروش می پردازد.

پایین بودن هزینه راه اندازی کسب و کارهای خانگی، امکان رسیدگی به چند شغل به طور همزمان، کاهش هزینه رفت و آمد و اجاره بهای محل کار و استفاده از بازار فروش اینترتی از جمله مزایای طرح توسعه مشاغل خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخانه بمانید و درآمدزایی کنید!

درخانه بمانید و درآمدزایی کنید!