مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-31فرهنگي

داوران مرحله نهایی جشنواره «راویان حماسه» معرفی شدند


با حکم مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و به پیشنهاد دبیر این جشنواره، داوران مرحله نهایی جشنواره «راویان حماسه» معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حمید نیلی مدیرعامل این انجمن، ایوب آقاخانی، نادر برهانی مرند و میرطاهر مظلومی را برای داوری بخش نهایی جشنواره رادیویی راویان حماسه منصوب کرد.

جشنواره رادیویی راویان حماسه به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه  دفاع مقدس و با دبیری امین رهبر برگزار خواهد شد.

*نفرات راه یافته نهایی به جشنواره تئاتر دانشگاهی مشخص شدند دبیرخانه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران ضمن قدردانی از استقبال دانشجویان برای حضور و مشارکت در بخش پژوهش این دوره از جشنواره، اسامی آثار و نفرات برگزیده راه یافته به مرحله نهایی را معرفی کرد.

 گروه داوران بخش پژوهش جشنواره بیست و سوم متشکل از شیرین بزرگمهر، کامران سپهران و آزاده گنجه بعد از بررسی چکیده مقالات ارسال شده در این بخش؛ اسامی آثار راه یافته به بخش پژوهش را معرفی کردند.

این در حالی است که هیات داوران بر اساس سیاست اتخاذ شده دبیرخانه در این دوره آثار را با کد رهگیری و با حذف اسامی افراد شرکت کننده مورد ارزیابی قرار داده اند ، که در نهایت 27 اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوران مرحله نهایی جشنواره «راویان حماسه» معرفی شدند

داوران مرحله نهایی جشنواره «راویان حماسه» معرفی شدند