مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-31ورزشي

مشکلات مدیریتی فوتبال ایران از نگاه مربی شاغل در ایتالیا


یک مربی ایرانی شاغل در کشور ایتالیا ضمن بر شمردن مشکلات مدیریتی در فوتبال ایران، گفت: فوتبال کشورمان حرفه ای نیست و قدرت هواداران و مربیان از مدیران بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی عابدی مربی فوتسال و فوتبال شاغل در کشور ایتالیا درباره پروسه انتخاب مدیران در ایتالیا و مقایسه آن با ایران گفت: در ایتالیا شرکت های خارجی اسپانسر باشگاه می شوند و مدیر را که عمدتاً فوتبالی و ورزشی است انتخاب می کنند.

در داخل باشگاه افراد قبلی هستند که اجازه ورود یک نفر دیگر را می دهند.

مثل باشگاه آث میلان که برلوسکونی رییسش بود و تصمیم گرفتند با آوردن اسپانسر، سهام باشگاه را به چینی ها بفروشند و از مشکلات اقتصادی در بیایند.

عابدی که با برنامه تهران ورزشی گفتگو می کرد در خصوص دخالت افراد سیاسی در باشگاه های ایتالیا تاکید کرد: افراد سیاسی به هیچ وجه دخالتی ندارند اما مدیران ایتالیایی نیاز دارند که با افراد سیاسی ارتباط داشته باشند آن هم فقط در جهت کسب درآمد.

اصلاً این طور نیست که یک فرد سیاسی را رییس باشگاه کنند.

عمده مدیران ورزشی هستند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه های ایتالیا هم مثل ایران پرونده هایی در فیفا دارند؟ اظهار کرد: شاید از 10 و 100 هزار مورد، یک پرونده داشته باشند؛ آن هم وقتی که باشگاه ورشکسته شده باشد وگرنه هیچ موقع چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مدیریتی فوتبال ایران از نگاه مربی شاغل در ایتالیا

مشکلات مدیریتی فوتبال ایران از نگاه مربی شاغل در ایتالیا