مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-31ورزشي

انتصاب اعضای شورا به مسؤولیت های جدید با کدام توجیه


مدیر کل فنی و حرفه ای استان اصفهان ضمن ایجاد معاونت پژوهش و فناوری، فریده روشن، عضو شورای شهر را به این جایگاه منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مدتی است که اعطای سمت به منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و شهرداران یکی از راه های مشارکت گیری از نهادها در پیشبرد برنامه ها تبدیل شده است، به این معنا که یک دستگاه اجرایی برای استفاده از امکانات شهرداری ها با کمک اعضای شورای شهر، اعضای این نهاد را به عنوان مسؤول یکی از بخش های آن دستگاه تعیین می کند.

نمونه این رفتار را می توان در انتصاب تعدادی از اعضای شورای شهر زرین شهر به عنوان رییس هیأت دوچرخه سواری و رییس هیأت والیبال و انتصاب شهرداران زرین شهر و چرمهین به ترتیب به عنوان رییس هیأت ورزش های همگانی و کوهنوردی در شهرستان لنجان مشاهده کرد.

البته این گونه انتصابات محدود به حوزه ورزش و جوانان نیست و دیگر دستگاه ها را نیز در بر می گیرد، که در این گزارش به بررسی انتصابات در اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان می پردازیم.

بسط و گسترش سازمانی بدون توجه به چارت اصلی در اداره کل فنی و حرفه ای طبق بررسی های خبرنگار فارس، چارت سازمانی ادارات کل فنی و حرفه ای در استان ها دارای دو پست معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی و معاونت اداری و پشتیبانی است، اما آرش اخوان اخیراً طی حک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب اعضای شورا به مسؤولیت های جدید با کدام توجیه

انتصاب اعضای شورا به مسؤولیت های جدید با کدام توجیه