مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-31حوادث

خاطیان آفرود سوار کویر مرنجاب پای میز محاکمه


انتشار فیلمی از تعقیب مرگبار بز کوهی نر توسط آفرود سواران در کویر مرنجاب منجر به جریحه دار شدن احساسات و اعتراض شهروندان بسیاری به ویژه حامیان حقوق حیوانات و محیط زیست در سراسر کشور شد.

- ایسنا/اصفهان انتشار فیلمی از تعقیب مرگبار بز کوهی نر توسط آفرود سواران در کویر مرنجاب منجر به جریحه دار شدن احساسات و اعتراض شهروندان بسیاری به ویژه حامیان حقوق حیوانات و محیط زیست در سراسر کشور شد.

در واکنش به انتشار کلیپ تلف شدن یک راس کل وحشی در کویر مرنجاب، ایرج جمشیدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تایید اینکه این بز کوهی از استرس ناشی از احساس خطر، جانش را از دست داده، اعلام کرد که خودروی متخلف در این حادثه شناسایی شده و برای پاسخگویی احضار خواهد شد.

همچنین سیدعباس نگهبان، ریٔیس اداره محیط زیست آران و بیدگل از شناسایی و برخورد با خاطیان خبر داد و گفت: حدس می زنیم فرد یا افراد خاطی شکارچی نبوده بلکه گردشگر هستند.

طبق شواهد این کل وحشی از پارک ملی کویر به طرف منطقه یخاب در حال حرکت بوده که با ورود به کویر مرنجاب و مشاهده توسط افراد خاطی بعد از مدتی که در حال فرار بوده به علت خستگی و تشنگی نفس کم آورده و متاسفانه جان خود را از دست می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطیان آفرود سوار کویر مرنجاب پای میز محاکمه

خاطیان آفرود سوار کویر مرنجاب پای میز محاکمه