مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-31اقتصادي

کاهش بی سابقه اهدای خون در کرمانشاه/ بهبودیافتگان کرونا اهدای پلاسما را جدی بگیرند


صالحی مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه از کاهش بی سابقه اهدای خون در آبان ماه خبر داد و گفت: مراجعات طی این ماه روزانه به 50 تا 60 نفر رسیده است.

- پژمان صالحی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به نیاز مبرم استان به فرآورده های خونی در این شرایط بحرانی، اظهار داشت: از زمان شیوع کرونا کاهشی در تعداد اهداکنندگان داشتیم، اما تقریبا از اول آبان ماه جاری تا به امروز این کاهش به طریق بی سابقه ای کم تر شده است.

وی متوسط اهداکنندگان در مهرماه را به طور متوسط 120 نفر اعلام کرد و ادامه داد: متاسفانه این تعداد مراجعات طی این ماه روزانه به 50 تا 60 نفر رسیده است.

مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به نیاز روزانه استان به خون و فرآورده های خونی، تصریح کرد: روزانه حدود 200 واحد خونی نیاز مراکز درمانی استان است که الان به حدود 60 واحد در روز رسیده است.

وی با بیان اینکه ذخایر خونی استان  روبه اتمام است، گفت: با ادامه این روند خیلی از عمل های جراحی کنسل خواهد شد و همچنین دیگر جوابگو بیمارانی که به صورت مستمر نیازمند خون هستند، نخواهیم بود و دچار مشکل می شوند.

صالحی فر ادامه داد: هم کنون با شیوع عجیب و بسیار بالای بیماری کرونا در استان مواجه شده ایم، بیش از هزار نفر در بیمارستان ها بستری هستند که به تبع تعداد افرادی که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بی سابقه اهدای خون در کرمانشاه/ بهبودیافتگان کرونا اهدای پلاسما را جدی بگیرند

کاهش بی سابقه اهدای خون در کرمانشاه/ بهبودیافتگان کرونا اهدای پلاسما را جدی بگیرند