مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-31اجتماعي

یکی از گره های ترافیکی تهران گشوده می شود


با بهره برداری از پروژه تقاطع غیر همسطح شهیدان نواب و تندگویان یکی از گره های ترافیکی تهران در ساعت های اوج ترافیک باز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهیدان نواب و تندگویان که پیش از ظهر در بوستان بانوان منطقه شانزده برگزار شد، گفت: افتتاح پروژه نجفی رستگاری و افزوده شدن بیش از یکصد دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران، و همچنین آغاز به کار پروژه حاضر از جمله پروژه هایی هستند که در هفته وحدت برای حلب رضایت شهروندان تهرانی در دستور کار قرار دارند.

وی ادامه داد: پروژه تقاطع غیر همسطح شهید تندگویان در 3 فاز اجرا می شود و فاز نخست، در مسیر میدان بهمن به سمت آزادگان را در فاز دوم به سمت نواب شمال از روی زیرگذر و در فاز سوم که در آینده اجرایی می شود از سمت نبا به میدان بهمن خواهد رسید.

حناچی اجرای این پروژه را در شرایطی که در اوج تحریم های ظالمانه امریکا و شرایط خاص کرونایی هستیم را کار بزرگ به عنوان کرد و گفت: اما همکارانم با امید و پشتیبانی از اعضای شورای شهر این پروژه ها را به نتیجه خواهند رساند.

وی اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه یکی از گره های ترافیکی تهران در ساعت های اوج ترافیک باز خواهد شد و در اتلاف وقت و مصرف سوخت کاهش چشمگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از گره های ترافیکی تهران گشوده می شود

یکی از گره های ترافیکی تهران گشوده می شود