مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:452020-10-31حوادث

ارسال اقلام بهداشتی و گرمایشی به مناطق محروم به همت جهادگران اراکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری صبح امروز در جمع جهادگران اعزامی استان به سیستان و بلوچستان اظهار کرد: گروه های جهادی که همواره خدمت به مناطق محروم را از وظایف و رسالت های خود می دانند این بار نیز برای خدمت رسانی به مردم محروم منطقه سیستان و بلوچستان آماده اعزام به این استان هستند.

وی تصریح کرد: نیروهای جهادی شهدای شهرستان اراک با 30 نیروی جهادی به مدت 10 روز در هفت روستای محروم اطراف شهر زاهدان و بیش از 7 روستای مرزی میرجاوه حضور یافته و در این مدت به فعالیت های جهادی و توزیع اقلام حمایتی خواهند پرداخت.

   جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه این اعزام با توجه به احساس نیاز این استان به کمک های مردمی  صورت می گیرد، بیان داشت: نیروهای جهادی به عنوان پرچم داران و پیشتازان فعالیت و خدمات رسانی در عرصه های محرومیت زدایی و خدمت بی منت در طول سال خدمت ارزشمندی در راستای محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان و حتی کشور ارائه می دهند که این بار خدمات جهادی خود را در مناطق جنوب کشور و خصوصا سیستان و بلوچستان ارائه خواهند کرد.

عسگری گفت: علاوه بر خدمات جهادی، نیروهای جهادگر اقدام به توزیع بیش از هزار عدد ماسک بهداشتی، 124 تخته فرش، 750 پتو، 70 چراغ خوراک پزی و 10 عدد پیکنیک بین مردم محروم این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال اقلام بهداشتی و گرمایشی به مناطق محروم به همت جهادگران اراکی

ارسال اقلام بهداشتی و گرمایشی به مناطق محروم به همت جهادگران اراکی