مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-31سياسي

خراسان شمالی هیچ اختیاری بر پارک ملی گلستان ندارد/ روند تغییر کند


43 درصد پارک ملی گلستان در خراسان شمالی قرار دارد اما این استان هیچ گونه اختیاری برای حل مشکلات این منطقه ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی صبح امروز در جلسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: 43 درصد پارک ملی گلستان در استان خراسان شمالی قرار دارد اما این استان هیچ گونه اختیاری برای حل مشکلات این منطقه ندارد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه بودجه و مدیریت پارک ملی گلستان با استان گلستان می باشد اما مسائل سیستم قضایی و جغرافیای سیاسی در استان خراسان شمالی مطرح می شود، گفت: نگاه واحد به این پارک ملی را قبول دارم اما باید مدیریت واحد پارک از استان گلستان گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه نحوه مدیریت و هزینه کرد اعتبارات پارک ملی گلستان باید در شورای راهبردی پارک ملی گلستان تصمیم گیری شود، افزود: در این شورا استاندار خراسان شمالی عضو می باشد اما تاکنون حتی یک بار هم به این شورا دعوت نشده ام و این روند باید تغییر کند.

شجاعی بیان داشت: در سیل دو سال اخیر تعدادی از حیوانات پارک ملی گلستان در بخش جغرافیای سیاسی استان خراسان شمالی تلف شدند اما این استان اختیار هیچ گونه کاری حتی برای کمک را نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی هیچ اختیاری بر پارک ملی گلستان ندارد/ روند تغییر کند

خراسان شمالی هیچ اختیاری بر پارک ملی گلستان ندارد/ روند تغییر کند