مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-31سياسي

«هوشنگان» منتشر می شود/ ایده های متفاوت هوشنگ کامکار


علی جعفری پویان از نوازندگان و مدرسان موسیقی کشورمان در تازه ترین فعالیت موسیقایی اش کنسرتو ویولن «هوشنگان» به آهنگسازی هوشنگ کامکار را در قالب ایده و طراحی متفاوتی منتشر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کنسرتو ویولن هوشنگان - کنسرتو برای ویولن و ارکستر زهی عنوان یکی از تازه ترین پروژه های علی جعفری پویان مدرس و نوازنده ویولن است که در قالب اثری است برای ویولن و ارکستر زهی به آهنگسازی هوشنگ کامکار در سه موومان پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

هوشنگ کامکار درباره پروژه هوشنگان که قرار است از اواسط هفته جاری در قالب پلتفرم های بین المللی توزیع شود، توضیح داده است: کنسرتو ویولن هوشنگان به سبک موسیقی ملی ایران در سه موومان تصنیف شده که در آن از موتیف های موسیقی سنتی ایران و موسیقی کردی با ترکیب عوامل و تکنیک های موسیقی کلاسیک غربی به گونه ای که هویت ملی آن حفظ شود، استفاده شده است.

هوشنگان اشاره به نام خودمن و پدر نوازنده ویولن اثر است.

هوشنگ کامکار آهنگساز، علی جعفری پویان تک نواز ویولن، ارسلان کامکار نوازنده ویولن و ویولا، نگار نوراد نوازنده ویولنسل، سیاوش کامکار (استودیو سیا) ضبط صدا، بهروز زندی توسل (ویرایش صدا)، حامی حقیقی (میکس و مسترینگ)، فرید حامدی (طراحی و گرافیک)، کامبیز باقری از گروه هنری 17 (عکاس)، حامد نیک پی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هوشنگان» منتشر می شود/ ایده های متفاوت هوشنگ کامکار

«هوشنگان» منتشر می شود/ ایده های متفاوت هوشنگ کامکار