مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-31اجتماعي

نیروهای هلال احمر در آماده باش هستند/ در صورت لزوم به ترکیه اعزام می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد نصیری، سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زلزله در کشور ترکیه اظهار کرد: ابتدا باید به این موضوع اشاره شود که هلال احمر کشور ترکیه در سال گذشته نخستین کشوری بود که در سیل گلستان اقدام به امدادرسانی و ارسال .

- سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای هلال احمر تهران، آذربایجان غربی و شرقی و کردستان در آماده باش هستند که در صورت لزوم همراه اقلام مورد نیاز به کشور ترکیه اعزام شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، محمد نصیری، سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زلزله در کشور ترکیه اظهار کرد: ابتدا باید به این موضوع اشاره شود که هلال احمر کشور ترکیه در سال گذشته نخستین کشوری بود که در سیل گلستان اقدام به امدادرسانی و ارسال محموله قابل توجهی به ایران و سیل زدگان گلستان کرد.

وی همچنین با اشاره به وقوع زلزله در کشور ترکیه، گفت: روز گذشته معاون بین الملل جمعیت هلال احمر با رییس جمعیت هلال احمر ترکیه به صورت تلفنی گفت وگو و آمادگی کشورمان را برای امدادرسانی و ارسال کمکها به این کشور انجام داد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تا این لحظه هنوز درخواستی از جمعیت هلال احمر ترکیه برای امدادرسانی و ارسال محموله به جمعیت هلال احمر ایران نشده است افزود: نحوه استمداد و کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای هلال احمر در آماده باش هستند/ در صورت لزوم به ترکیه اعزام می شوند

نیروهای هلال احمر در آماده باش هستند/ در صورت لزوم به ترکیه اعزام می شوند