مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-31بين الملل

احتمال وقوع طوفان سهمگین در فیلیپین


با نزدیک شدن طوفانی سهمگین به فیلیپین به هزاران نفر از ساکنان بخش جنوبی جزیره لوزون دستور داده شده تا خانه های خود را تخلیه کنند.

- با نزدیک شدن طوفانی سهمگین به فیلیپین به هزاران نفر از ساکنان بخش جنوبی جزیره "لوزون" دستور داده شده تا خانه های خود را تخلیه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات فیلیپین امروز (شنبه) دستور دادند تا هزاران نفر از ساکنان قسمت جنوبی جزیره لوزون منطقه را ترک کنند زیرا طوفانی مهیب موسوم به گُنی (Goni) که قوی ترین طوفان جهان در سال جاری است در حال نزدیک شدن به این کشورِ جنوب شرقی آسیاست.

پیش بینی ها حاکی از آن است طوفان گُنی با سرعت 215 کیلومتر در ساعت روز یکشنبه فیلیپین را در می نوردد.

گفته شده این طوفان از زمان وقوع طوفان هایان (Haiyan) که سال 2013 این کشور را درنوردید و به کشته شدن بیش از 6300 نفر منجر شد در نوع خود شدیدترین است.

در مناطق ساحلی و مستعدِ وقوع رانش زمین، اقدامات احتیاطی در نظر گرفته شده و از ساکنان این مناطق درخواست شده تا خانه های خود را ترک کنند.

همچنین هفته گذشته طوفان دیگری موسوم به مولاو (Molave) بخش هایی از این کشور را درنوردید و به کشته شدن دستکم 22 تن منجر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، همزمان با احتمال وقوع این طوفان مقامات فیلیپین با چالش دیگری نیز روبرو هستند و آن رعایت فاصله گذاری فیزیکی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع طوفان سهمگین در فیلیپین

احتمال وقوع طوفان سهمگین در فیلیپین