مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-31اقتصادي

تولید لبنیات با خونِ دل!


یک تولیدکننده لبنیات با بیان اینکه صنایع لبنی نقشی در افزایش قیمت محصولات لبنی ندارند و با مشکلات متعددی مواجهند، خواستار خروج محصولات لبنی از قیمت گذاری دستوری شد.

- ایسنا/کرمانشاه یک تولیدکننده لبنیات با بیان اینکه صنایع لبنی نقشی در افزایش قیمت محصولات لبنی ندارند و با مشکلات متعددی مواجهند، خواستار خروج محصولات لبنی از قیمت گذاری دستوری شد.

امیرحسین صفری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مشکلات زیادی که امروز صنایع لبنی با آن مواجهند، افزود: منشا عمده این مشکلات به قیمت گذاری دستوری محصولات لبنی برمی گردد.

وی با بیان اینکه هم اکنون شیر خام و نزدیک به 80 درصد محصولات لبنی مشمول قیمت گذاری هستند، یادآور شد: این در حالی است که در بسیاری از مواقع ضمانت اجرایی برای اعمال دقیق قیمت های مصوب وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت شیر و لبنیات مانیزان خواستار آزادسازی قیمت لبنیات در تمام چرخه تولید شد و ادامه داد: باید اجازه داده شود که قیمت ها بر اساس عرضه و تقاضا در بازار تعیین شود.

در چنین شرایطی ممکن است قیمت برای مقطع کوتاهی بالا برود، اما با افزایش تولید و وفور محصولات لبنی در بازار، قیمت ها خود به خود تعدیل خواهد شد.

صفری از پیامدهای این شیوه قیمت گذاری دستوری یاد کرد که رقابت بین صنایع لبنی و بازاریابی آنها را تحت تاثیر قرار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید لبنیات با خونِ دل!

تولید لبنیات با خونِ دل!