مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-31اجتماعي

آب شرب باکیفیت به کدام روستاهای جنوب تهران رسید؟


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 تهران گفت: در زمان کوتاه سپری شده از یکپارچه سازی خدمات آبفای روستایی و شهری، 72 روستای جنوب تهران و شهرستان ری با جمعیتی افزون بر 263 هزار نفر از آب آشامیدنی با کمیت و کیفیت بالا برخوردار شده اند.

- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 تهران گفت: در زمان کوتاه سپری شده از یکپارچه سازی خدمات آبفای روستایی و شهری، 72 روستای جنوب تهران و شهرستان ری با جمعیتی افزون بر 263 هزار نفر از آب آشامیدنی با کمیت و کیفیت بالا برخوردار شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن حقیقی با اشاره به از مدار خارج شدن چاه های بی کیفیت و جایگزینی منابع آبی جدید با اتصال به شبکه توزیع آب شهری افزود: با انجام چندین عملیات اجرایی و اتصال خطوط شهری به روستایی در بخش های زیر پوشش، منابع تامین آب در بخش مرکزی و قلعه نو شهرستان ری به میزان 100 لیتر در ثانیه، در بخش آفتاب (روستای مرتضی گِرد) 20 لیتر برثانیه و در بخش های فشافویه و خاوران نیز 20 لیتر در ثانیه افزایش یافت.

حقیقی ادامه داد: در روستای 40 هزار نفری مرتضی گِرد در بخش آفتاب شهر تهران، طرح بزرگ توسعه و نوسازی این روستا در دستور کار قرار گرفت و با توجه به نبود زیرساخت ها و تاسیسات آب و فاضلاب مورد نیاز، بیش از 4000 متر از نقاط فاقد شبکه این روستا نوسازی و به شبکه سراسری توزیع آب متصل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب باکیفیت به کدام روستاهای جنوب تهران رسید؟

آب شرب باکیفیت به کدام روستاهای جنوب تهران رسید؟