مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-31سياسي

اعلام برنامه های هفته وحدت در همدان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سالروز ولادت پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) و ولادت باسعادت امام صادق(ع) در هفته وحدت برنامه های متنوعی برگزار خواهد کرد.

- ایسنا/همدان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سالروز ولادت پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) و ولادت باسعادت امام صادق(ع) در هفته وحدت برنامه های متنوعی برگزار خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی نظیری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح این برنامه ها بیان کرد: هماهنگی با مساجد و هیئات برای فضاسازی و نصب پرچم و معابر و تهیه و بارگذاری محتوای تبلیغی برای شبکه مبلغین از جمله برنامه های این هفته است.

وی ادامه داد: اعزام مبلغ برای تبلیغ چهره به چهره، هماهنگی با هیئات مذهبی برای اجرای برنامه در فضای مجازی، اجرای سرودهای خیابانی و کاروان های شادی در صورت موافقت ستادهای کرونای شهرستان ها از دیگر برنامه ها است.

نظیری افزود: کاروان خودرویی خانوادگی تزیین شده و مزین به پرچم هایی به نام اهل بیت(ع)، کاروان موتور سواران(رژه موتوری)، هماهنگی با ایستگاه های صلواتی برای پشت نویسی خودروها و اجرای برنامه های متنوع قرآنی به صورت مجازی از دیگر برنامه های برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفته وحدت در همدان

اعلام برنامه های هفته وحدت در همدان