مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-31اجتماعي

ورزش برای معلولان باید وسیله ای برای توانمندسازی و ایجاد امید در آنها باشد


نگاه ما به ورزش برای افراد دارای معلولیت اینگونه است که ورزش وسیله ای برای توانمندسازی آنها و ایجاد امید برای‬ آنها‬ بشود‬.

- به‬ گزارش‬ خبرنگار‬ مهر، پیش از ظهر امروز تفاهم نامه ای بین بهزیستی و فدراسیون جانبازان منعقد شد که وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور پس از امضا این تفاهم در جمع خبرنگاران در فضای مجازی در این باره گفت: نگاه ما به ورزش برای افراد دارای معلولیت اینگونه است که ورزش وسیله ای برای توانمندسازی آنها و ایجاد امید برای‬ آنها‬ بشود‬ و‬ همچنین‬ راهی‬ باشد‬ برای‬ به ‏عرصه کشاندن آنها و تلفیق اجتماعی این‬ افراد در جامعه از طریق ورزش.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما رشد ورزش همگانی است.

‏در مناطق‬ روستایی و عشایری کارهای خوبی در این زمینه شده است و در سه استان به صورت پایلوت این کار صورت گرفته است و این طرح وسیله ای شد تا افرادی که در خانه محبوس بودند بیرون بیایند و وارد جریان جامعه شوند و به دنبالش باعث ایجاد امید شود و باعث دلبستگی آنها به آینده و حضورشان در جامعه شود.

رییس‬ سازمان‬ بهزیستی‬ کشور‬ بیان کرد: از طرف دیگر این ظرفیت هست‬ که‬ ‏با همت خود عزیزان دارای معلولیت آنها وارد عرصه قهرمانی‬ شوند و مدال آفرینی کنند و این هم ظرفیت خوبی است‬ که‬ بنیاد ‏شهید و سازمان بهزیستی و مجموعه پاراال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش برای معلولان باید وسیله ای برای توانمندسازی و ایجاد امید در آنها باشد

ورزش برای معلولان باید وسیله ای برای توانمندسازی و ایجاد امید در آنها باشد