مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:302020-10-31فرهنگي

انتقاد کورش تهامی از سریال «دل»


در قبال نقدهای وارد شده بر سریال «دل» این را باید بگویم که این مجموعه در کل دچار تکرارهایی بود که به شخصه دلخواه من نبود، - جی پلاس ، کوروش تهامی درباره نقدهای وارد شده بر سریال دل افزود: تا جایی که به من مربوط می شود تمام سعی ام را برای حضور مثبت در این پروژه انجام دادم، من تمام تلاشم را کردم تا به بهترین شکل ممکن نقش نکیسا را به خوبی بازی کنم.

با وجود اینکه نقش منفی بود، اما بازخوردهای بسیار خوبی را از ایفای این نقش دریافت کردم.

میزان نوشت؛ بازیگر سریال دل با اشاره به سختی های ایفای نقش نکیسا در این سریال اضافه کرد: مردم طی گفتگوهای مستقیمی که با من داشتند از ایفای این کاراکتر توسط شخص بنده راضی بودند و این یعنی من کارم را در یک اثر به خوبی انجام دادم.

وی در همین رابطه ادامه داد: در قبال نقدها هم این را بگویم که اثر در کل دچار تکرارهایی بود که به شخصه دلخواه من نبود، البته این تکرارها نظر سازندگان اثر بوده تا بتوانند به هر نحوی تعداد قسمت های سریال را بالا ببرند، اینکه چه سیاستی پشت این افزایش تعداد قسمت ها بوده نمی دانم و طبیعتا آن ها را تایید نمی کنم.

بازیگر سریال زیر تیغ با اشاره به لزوم نقدپذیری از سوی سازندگان آثار شبکه نمایش خانگی افزود: هنر امری نقدپذیر است، زیرا با سلیقه های متفاوتی روبرو می شود، هنر همواره مخاطبان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کورش تهامی از سریال «دل»

انتقاد کورش تهامی از سریال «دل»