مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:302020-10-31اقتصادي

پروژه از فرش تا پشم در خراسان شمالی چشم به راه سرمایه گذار


رییس اداره فرش سازمان صمت خراسان شمالی گفت: پروژه از پشم تا فرش یکی از پروژه هایی است که به عنوان پروژه اقتصاد مقاومتی در این استان مورد تایید قرار گرفته است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره فرش سازمان صمت خراسان شمالی گفت: پروژه از پشم تا فرش یکی از پروژه هایی است که به عنوان پروژه اقتصاد مقاومتی در این استان مورد تایید قرار گرفته است.

ساناز عباس پور در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: یکی از مهمترین مشکلاتی که فرش خراسان شمالی با آن مواجه است کمبود زیرساخت ها است به طوریکه این استان فاقد کارگاه ریسندگی، رنگ رزی و .

است.

وی افزود: خراسان شمالی یکی از قطب های تولید دام در کشور است اما پشم های چیده شده به علت نبود یک واحد ریسندگی به خارج استان فرستاده می شود، سپس مردم مجبور هستند نخ های مورد نیاز خود را از خارج استان تامین کنند.

عباس پور ادامه داد: در قالب این طرح باید سرمایه گذار در زمینه واحدهای تولیدی ریسندگی و رنگ رزی سرمایه گذاری کند و در روند اجرای طرح مورد حمایت قرار گیرد اما تاکنون هیچ سرمایه گذاری برای راه اندازی این واحدهای تولیدی سرمایه گذاری نکرده است.

وی به راه اندازی کارگاه های تولید فرش در استان در راستای اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و افزود: در همین رابطه سه کارگاه فرش در منطقه آذرسای بجنورد و خانقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه از فرش تا پشم در خراسان شمالی چشم به راه سرمایه گذار

پروژه از فرش تا پشم در خراسان شمالی چشم به راه سرمایه گذار