مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-31سياسي

خزاری: پیروزی بایدن به معنی بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی ایران نخواهد بود


دبیر کل حزب ندای ایرانیان تاکید کرد: شاید پس از پیروزی بایدن در انتخابات، گشایش های محدودی ایجاد شود، ولی به معنی بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی ایران نخواهد بود و ما نیازمند اصلاح و بازنگری جدی در سیاست های داخلی و خارجی خودمان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، جلسه شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان به ریاست صادق خرازی دبیر کل حزب و با حضور فراهانی رییس شورای مرکزی و اعضای شورای سیاست گذاری به صورت مجازی برگزار شد.

مرور اخبار مهم هفته گذشته و بحث و بررسی پیرامون بحران یی در اثر بی خیالی ملی همگان و در رأس آن مدیران اجرایی کشور دچار بحران ناکارآمدی شده و دیگر با توصیه و نصیحت امکان کنترل ابتلا و مرگ ومیر وجود ندارد.

عادی پنداری مرگ و میر روزانه چند صد هم وطن، بحرانی عمیق است که حزب ندای ایرانیان نسبت به عواقب اجتماعی و روانی آن هشدار جدی می دهد.

در ادامه این جلسه آسیب شناسی خصوصی سازی در ایران توسط کمیسیون اقتصاد و توسعه حزب در دستور قرار گرفت.

اعضای کمیسیون اقتصاد و توسعه به ارائه گزارش خود در خصوص دلایل انحراف خصوصی سازی در ایران و اصلاح فرآیند اجرایی خصوصی سازی در ایران پرداختند.

اعضای شورای سیاست گذاری ضمن هشدار نسبت شکست پروژه خصوصی سازی طی سال های اخیر، تأکید کردند بهبود خصوصی سازی نیازمند سیاست گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزاری: پیروزی بایدن به معنی بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی ایران نخواهد بود

خزاری: پیروزی بایدن به معنی بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی ایران نخواهد بود