مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-31سياسي

راه اندازی دوباره نقاهتگاه با حادتر شدن کووید19در شاهرود


فرمانده ناحیه مقاومت شاهرود با اشاره به روند افزایشی شیوع کروناویروس در شهرستان شاهرود و بحرانی ترشدن وضعیت این بیماری در شرق استان سمنان از راه اندازی مجدد نقاهتگاه این شهر خبر داد.

- سرهنگ محمد خوش قدم در جمع خبرنگاران با اشاره به قرار گرفتن شاهرود به عنوان یکی از 43 شهرستان بحرانی کشور از نظر شیوع کووید19 اظهار کرد: نقاهتگاه شاهرود به دنبال تشدید بیماری و قرار گرفتن شاهرود در وضعیت بحرانی با تاکید مسوولان حوزه سلامت، ستاد مقابله با کرونا و امام جمعه، فرماندار و .

مجددا راه اندازی شد.

وی با تقدیر از همکاری های بسیج پزشکی شهرستان افزود: این نقاهتگاه با همکاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان و با مدیریت بسیج جامعه پزشکی و حضور بسیجیان جهادگر کار خود را آغاز کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت شاهرود با بیان اینکه متاسفانه وضعیت بحرانی کرونا همچنان در جمعیت تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود وجود دارد اضافه کرد: بسیج ناحیه مقاومت شاهرود با ایجاد دوباره نقاهتگاه شاهرود آماده افزایش همکاری های خود با مسوولان علوم پزشکی شاهرود است.

فرمانده سپاه شاهرود در ادامه ،خواستار کمک همه مسوولان و مردم به کادر درمان علوم پزشکی شاهرود با هدف مبارزه موثرتر با این ویروس و بیماری عالمگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دوباره نقاهتگاه با حادتر شدن کووید19در شاهرود

راه اندازی دوباره نقاهتگاه با حادتر شدن کووید19در شاهرود