مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-31اقتصادي

دستور ویژه وزیر صمت برای همکاری با مخترع کلاچ برقی


وزیر صنعت، معدن و تجارت به رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران دستور داد، نسبت به جلب همکاری جوان سیستان و بلوچستانی مخترع کلاچ برقی با حفظ حقوق مالکیت معنوی اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه هایی با عنوان خواستار حمایت دولت از بخش تولید و فعال سازی ظرفیت های تولید شدند.

در این مورد یک جوان مخترع اهل سیستان و بلوچستان هفته گذشته در برنامه تلویزیونی میدون شبکه سه سیما، طرح کسب و کار تولید کلاچ برقی را ارائه کرد که با استقبال هیأت داوران رو به رو شد و در شبکه های اجتماعی هم بازتاب داشت.

این جوان در برنامه یاد شده گفت: کلاچ برای خودروهای داخلی با انجام آزمایشهای مختلف و به قیمت کمتر از مشابه خارجی تولید کرده، اما برای همکاری با دو خودرو ساز بزرگ به او گفته اند، به شرطی که 90 درصد درآمد برای آنها و 10 درصد برای مخترع باشد، با او همکاری می کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در همین راستا، به رییس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) دستور داد نسبت به جلب همکاری جوان سیستان و بلوچستانی مخترع کلاچ برقی با حفظ حقوق مالکیت معنوی اقدام کند.

علیرضا رزم حسینی در دستور صادره خطاب به رییس هیأت عامل ایدرو تاکید کرده است: حمایت از شرکت های دانش بنیان و مخترعان جوان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه وزیر صمت برای همکاری با مخترع کلاچ برقی

دستور ویژه وزیر صمت برای همکاری با مخترع کلاچ برقی