مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:502020-10-31سياسي

تدابیر پیشگیرانه انواع سرقت ها/افزایش اقدامات میدانی و فرهنگ سازی


معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع فرهنگ سازی و برنامه های پیشگیرانه، مقابله ای و مبارزه جدی با انواع سرقت در استان که وارد مرحله تازه ای شده است را با جدیت دنبال می کنیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع فرهنگ سازی و برنامه های پیشگیرانه، مقابله ای و مبارزه جدی با انواع سرقت در استان که وارد مرحله تازه ای شده است را با جدیت دنبال می کنیم.

احد جمالی در کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت در استان افزود: از یک سو باید به خوبی فرهنگ سازی شود که ریشه دزدی و سرقت خشکانده شود و از سویی هم با کسانی که دست به چنین اعمال بسیار ناپسند می زنند به شدت برخورد جدی و قانونی به عمل آید.

وی با تاکید به اینکه، تمام مصوبات این کمیسیون باید اجرا وعملیاتی شوند و تلاش برای کاهش تعدد جرم و سرقت به عمل آورده شود اظهارکرد: باید تلاش کرد تا فرد و یا افرادی هم که مرتکب سرقت و جرم شده به چنگال عدالت گرفتار شوند تا مورد محاکمه و مجازات قرار گیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به ضرورت برنامه های پیشگیرانه و اجرای مصوبات این کمیسیون از سرقت در دستگاه های اجرایی تاکید و خاطرنشان کرد: حفاظت ها در دستگاه ها و ادارات دولتی با پایش تصویری و از سوی نگهبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر پیشگیرانه انواع سرقت ها/افزایش اقدامات میدانی و فرهنگ سازی

تدابیر پیشگیرانه انواع سرقت ها/افزایش اقدامات میدانی و فرهنگ سازی