مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-31فرهنگي

پوستر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در اهر رونمایی شد


با حضور مسئولان و هنرمندان شهرستان اهر، پوستر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران رونمایی و آموزشگاه هنرهای نمایشی تاماشا نیز افتتاح شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور مسئولان و هنرمندان شهرستان اهر، پوستر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران رونمایی و آموزشگاه هنرهای نمایشی تاماشا نیز افتتاح شد.

فرماندار اهر در آیین رونمایی از پوستر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران بر حمایت همه جانبه برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم هنری در این شهرستان تاکید کرد و از تمام مسئولان شهرستان خواست تلاش خود را در هرچه باشکوهتر برگزار کردن این جشنواره انجام دهند.

رسول خدابخش با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان اهر در حوزه فرهنگی و هنری ایجاد خانه تئاتر را ضروری برشمرد و افزود: تلاش لازم در ایجاد خانه تئاتر این شهرستان را به کار خواهیم بست.

وی، برگزاری موفق دوره های مختلف جشنواره تئاتر سراسری ارسباران را برگ زرین و افتخاری برای شهرستان اهر ذکر کرد و بر حمایت جدی از فعالیت هنری در این شهرستان تاکید کرد.

وی، نقش هنر را در ایجاد شادی و نشاط در جامعه مهم و تاثیر گذار برشمرد و از هنرمندان خواست با همراهی مسئولان شهرستان اهر در ارتقای سطح فرهنگ و هنر این شهرستان گام های اساسی بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در اهر رونمایی شد

پوستر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در اهر رونمایی شد