مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-31سياسي

برگزاری پویش «مهر محمدی» در همدان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری پویش مهر محمدی طی هفته وحدت در همدان خبر داد.

- حجت الاسلام محمدهادی نظیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی همدان در سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و میلاد باسعادت امام صادق(ع) سخن گفت و اظهار کرد: در این هفته وحدت پویش جهانی مهر محمدی   برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی در موضوع تقریب مذاهب گفت: این برنامه به صورت مجازی برای شبکه مبلغین برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه در این هفته ذبح قربانی توسط هیات های حسینی و توزیع گوشت بین نیازمندان مورد توجه است خاطرنشان کرد: با گروه های جهادی برای اعزام به مناطق محروم روستایی و اجرای چند پروژه خدمات رسانی هماهنگ شده است.

وی با اشاره به اینکه فضاسازی و نصب پرچم و معابر از دیگر برنامه هاست گفت: تهیه و بارگذاری محتوای تبلیغی برای شبکه مبلغین مدنظر است.

نظیری از اعزام مبلغین برای تبلیغ چهره به چهره با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد  و افزود: با هیات های مذهبی در اجرای برنامه های فضای مجازی هماهنگی صورت گرفته است.

وی به اجرای سرودهای خیابانی و کاروان های شادی در صورت موافقت ستادهای مقابله با کرونا ی شهرستان ها اشاره کرد و گفت: کاروان خودرویی خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش «مهر محمدی» در همدان

برگزاری پویش «مهر محمدی» در همدان