مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-31سياسي

حسین زهی: مردم باید همکاری بیشتری با ستاد ملی کرونا داشته باشند


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که برای کنترل بیماری کرونا در گام اول نیازمند همکاری مردم بوده و از سوی دیگر نیازمند جرائم سختگیرانه ای برای برخورد با افرادی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند هستیم.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که برای کنترل بیماری کرونا در گام اول نیازمند همکاری مردم بوده و از سوی دیگر نیازمند جرائم سختگیرانه ای برای برخورد با افرادی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند هستیم.

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره تاکیدات مقام معظم رهبری در جلسه ستاد مقابله با کرونا به منظور اتخاذ تدابیری برای کنترل این بیماری بیان کرد: انتظار این است که مردم پروتکل های بهداشتی را جدی تلقی کرده و با ستاد ملی کرونا همکاری داشته باشند.

امروز شاهد هستیم که آمار مبتلایان و فوت شدگان این بیماری بسیار بالا رفته و لذا لازم است هر یک از شهروندان شرایط را جدی تلقی کرده و مسئولیت اجتماعی خود را با جدیت دنبال کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: این روزها که در تهران از ظرفیت دورکاری استفاده می شود و تنها 50 درصد کارمندان در محل کار خود حاضر می شوند باید مراجعات به ادارات به حداقل رسیده و ترددهای غیرضروری در سطح شهر نیز کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین زهی: مردم باید همکاری بیشتری با ستاد ملی کرونا داشته باشند

حسین زهی: مردم باید همکاری بیشتری با ستاد ملی کرونا داشته باشند