مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-31بين الملل

سیاست خارجه کلان آمریکا فارغ ازپیروزی ترامپ یا بایدن


اصغر بالسینی تحلیل گر مسائل اقتصادی در گفتوگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه امروزه تحولات در حوزه اقتصاد ایران به انتخابات آمریکا شرطی شده است، - این کارشناس اقتصادی گفت:  با شرایط خاصی که ایران  در حوزه تحریم ها و حساسیت بیش از اندازه اقتصاد ایران به دلار دارد، میزان اثر گذاری نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر اقتصاد  ما پررنگ تر شده است.

اصغر بالسینی تحلیل گر مسائل اقتصادی در گفتوگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه امروزه تحولات در حوزه اقتصاد ایران به انتخابات آمریکا شرطی شده است، اظهار کرد: وضعیتی که کشور ما با مسئله تحریم ها و شیوع کرونا و نرخ رشد های منفی که پی در پی در سال های اخیر به ثبت رسیده مواجه شده است و می تواند کشور را دچار مشکلات مختلفی بکند.

وی افزود: شواهد مختلفی در این زمینه وجود دارد؛ به عنوان مثال بازار بورس ایران از بازار هایی است که این روز ها سردرگم است و نمی داند در حوزه انتخابات آمریکا چه اتفاقاتی قرار است بیافتد.

بالسینی با تاکید بر اینکه تصمیم گیری ها منوط به انتخابات آمریکا شده است، بیان کرد: این باور بین سهام داران حقیقی و حقوقی بازار وجود دارد و آنها منابع مالی را بدون این که از بازار خارج کرده باشند در کارگزاری ها راکد نگه داشته تا با نتیجه انتخابات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست خارجه کلان آمریکا فارغ ازپیروزی ترامپ یا بایدن

سیاست خارجه کلان آمریکا فارغ ازپیروزی ترامپ یا بایدن