مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:302020-10-31سياسي

توانایی های خوبی برای رصد تهدیدات دشمن داریم


رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: با توانمندی های بسیار خوبی که داریم تهدیدهای دشمن را رصد می کنیم و متناسب با تهدیدات، قابلیت دفاع لازم را در خودمان ایجاد کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ملت شریف ایران مطمئن باشند فرزندان و سربازشان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی از قابلیت و توانمندی بسیار بالایی برخوردار هستند و همه نیازهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از هوایی، زمینی و دریایی به دست دانشمندان و متخصصان ایرانی تولید می شود.

وی عنوان کرد: با توانمندی های بسیار خوبی که داریم تهدیدهای دشمن را رصد می کنیم و متناسب با تهدیدات، قابلیت دفاع لازم را در خودمان ایجاد کرده ایم.

سرتیپ پوردستان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از توانمندی و قابلیت دفاعی و تهاجمی خوبی برخوردار هستند و چنانچه دشمنی بخواهد خیال خام خود را عملی کند با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده ما رو به رو خواهد شد.

رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وظیفه همگان در مقابل تهدیدها و تحریم های دشمن و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم افزود: اولین وظیفه ما این است که گوش به فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی های خوبی برای رصد تهدیدات دشمن داریم

توانایی های خوبی برای رصد تهدیدات دشمن داریم