مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-31اقتصادي

70 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش بیمه سلامت هستند


مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 520 هزار نفر که حدود 70 درصد جمعیت استان است زیر پوشش حمایت های بیمه سلامت این استان هستند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 520 هزار نفر که حدود 70 درصد جمعیت استان است زیر پوشش حمایت های بیمه سلامت این استان هستند.

دکتر غلامرضا کاظمی در مراسم تقدیر از برگزیدگان دانش اموزی مسابقه پیشگیری مقدم بر درمان افزود: سالانه بالغ بر 160 میلیارد ریال هزینه های درمانی پرداخت می شود وی اظهارکرد: این تعداد شامل کارمندان دولت خانواده های معظم شهدا و اعضای 790 موسسه مستقل و غیر مستقل هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد به ضرورت فرهنگ سازی ترویج کاهش هزینه ها و بهینه سازی هزینه های درمان و تحقق شعار پیشگیری مقدم بر درمان اشاره کرد و گفت :هر ساله با این هدف مسابقه انشا نویسی بین دانش آموزان استان برگزار می شود وی گفت: امسال 50 اثر منتخب به دبیرخانه رسید که 8 اثر به عنوان برتر استانی انتخاب و از آنان تجلیل شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی زارع پور -مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نینز در این مراسم گفت: امسال مسابقه فرهنگ سازی بیمه سلامت در فضای مجازی و از طریق برنامه شاد انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش بیمه سلامت هستند

70 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش بیمه سلامت هستند