مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:202020-10-31فرهنگي

جزییات اختتامیه آنلاین «موسیقی جوان»/ جایزه «شجریان» متولد شد


آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان در حالی با معرفی برگزیدگان این رویداد برگزار شد که دبیر هنری این رویداد از پیشنهاد طراحی جایزه ای به نام محمدرضا شجریان در دوره های آتی سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبدون حضور داوران و شرکت کنندگان جشنواره و به صورت آنلاین از طریق صفحهٔ اینستاگرام انجمن موسیقی ایران پخش می شد، پیام دکتر عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط سیدعباس سجادی مجری مراسم قرائت شد.

از اینکه جشنواره جوان را در روزهای کرونایی تعطیل نکردید، ممنونم! در ادامه، پیام حسین علیزاده آهنگساز و نماینده بخش موسیقی ایرانی در چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان پخش شد.

در متن پیام حسین علیزاده آمده بود: جوان ها به ما انرژی مضاعف می دهند که همچنان این جشنواره را ادامه دهیم.

این جشنواره کمبودها و حسن های زیادی دارد که با هم فکری و نظر همه دوستان شرکت کننده می توانیم جشنواره را به حالت ایده آل برسانیم.

واقعاً جای تبریک و تشکر دارد که انجمن موسیقی ایران در این شرایط جشنواره را برگزار کرد و اجازه نداد روند برگزاری جشنواره متوقف شود.

من در مرحله اول نسبت به اجراها انتقاد داشتم و کیفیت اجراها برای من رضایت بخش نبود ولی جالب است که شرکت کنندگان بخش نهایی در این مدت کوتاه توانسته بودند پیشرفت کنند و کیفیت خوبی را از خودشان ارائه بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اختتامیه آنلاین «موسیقی جوان»/ جایزه «شجریان» متولد شد

جزییات اختتامیه آنلاین «موسیقی جوان»/ جایزه «شجریان» متولد شد