مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-31سياسي

ماموستا قادری: پیروزی هر یک از احزاب آمریکا برای دنیای اسلام و ملت ما مصیبت است


پیروزی هر یک از احزاب آمریکا برای دنیای اسلام و ملت ما مصیبت است؛ یکی به آرامی و حیله و دیگری با زور و بی منطق به راه خود ادامه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه از طریق ارتباط زنده ویدیویی با مؤمنین از طریق اینستاگرام در سخنانی در رابطه با انتخابات آمریکا، اظهار داشت: شکی ندارم که تمامی انسان های شریف و سیاسی در دنیا و متدینین و آزادگان ممالک اسلامی بخصوص ما در ایران به شکست ترامپ خوشحالیم؛ اما بنده در حد بضاعت خود عرض می کنم دو حزب قدرتمند آمریکا چه دموکرات و چه جمهوری خواه در طول 40 سال گذشته و بلکه در 200 سال گذشته و بخصوص بعد از جنگ جهانی دوم همیشه به دنبال مصالح و مصلحت خود بوده و دلسوز هیچ قوم و ملتی نبوده اند.

وی افزود: برای نمونه عرض می کنم؛ اوبامای دموکرات بعد از پیروزی به قاهره آمد و در یکی از مساجد قاهره حاضر شد و گفت، ای مردم من آفریقایی و اصالتا مسلمان هستم و نام جدم حسین است و جده اش همان سال به حج رفت و برایش تبلیغات کردند.

تاریخ شاهد است حزب وی بود که قسمتی از داعش را سازمان دهی کرد تا مردمان آزاده و بهار عربی را به نام سرکوب تروریست سرکوب کنند و او بود که در کنار غربی ها برجام را علیه ما تنظیم و یکی از افتخاراتش را ترور بن لادن و به دریا انداختن جسد وی اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموستا قادری: پیروزی هر یک از احزاب آمریکا برای دنیای اسلام و ملت ما مصیبت است

ماموستا قادری: پیروزی هر یک از احزاب آمریکا برای دنیای اسلام و ملت ما مصیبت است