مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-31پزشكي

تکلیف ورزش ایران در هفته جاری چیست؟


هرچند به دلیل وضعیت نامناسب شیوع ویروس کرونا، محدودیت و تعطیلی ورزش پایتخت برای چهارمین هفته متوالی در هفته گذشته تمدید شد، اما در مورد این هفته تاکنون و به طور دقیق وضعیت از سوی مسوولان مشخص نشده است! - هرچند به دلیل وضعیت نامناسب شیوع ویروس کرونا، محدودیت و تعطیلی ورزش پایتخت برای چهارمین هفته متوالی در هفته گذشته تمدید شد، اما در مورد این هفته تاکنون و به طور دقیق وضعیت از سوی مسوولان مشخص نشده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته بود که سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که مشاغل گروه سه و چهار در تهران تا 9 آبان شامل محدودیت ها خواهند بود تا بر این اساس استخرهای سرپوشیده و باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی در پایتخت با محدودیت و تعطیلی مواجه شوند.

ورزش در پایتخت چه شرایطی دارد؟ طبق جدول گروه های شغلی، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه در نظر گرفته شده و باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده اند.

بنابراین در هفته گذشته همانند سه هفته قبل تر از آن، تعطیلی باشگاه های ورزشی، ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، استخرهای سرپوشیده و باشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف ورزش ایران در هفته جاری چیست؟

تکلیف ورزش ایران در هفته جاری چیست؟