مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-31حوادث

توضیحات فرماندار رودبار درباره علت خودسوزی جوان 32 ساله


فرماندار رودبار درباره علت خودسوزی جوان 32 ساله اهل روستای گنجه این شهرستان توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوشنگ عباسقلی زاده شامگاه جمعه در گفتگو با بخش خبری شبکه باران توضیحاتی در زمینه علت خودسوزی جوان 32 ساله اهل روستای گنجه ارائه کرد.

وی با بیان اینکه این جوان در روز گذشته رو به روی یکی از شرکت های شن و ماسه رودبار اقدام به خودسوزی کرده است، افزود: وی از تیر ماه سال 98 به مدت چند ماه در این شرکت به عنوان کارگر روزمزد کار کرده است.

فرماندار رودبار با اشاره به اینکه به دلیل ایجاد درگیری فیزیکی با کارفرما و تعدادی از کارگران و بی نظمی در کار با توجه به اتمام مدت کاری عذر وی خواسته شده است، گفت: در این مدت این فرد به هیچ مرجعی اعم از اداره کار و یا فرمانداری و سایر نهادها برای پیگیری حقوق احتمالی خود مراجعه نکرده است.

وی همچنین به ایجاد بی نظمی و درگیری از سوی این فرد برای شورا و شکستن شیشه ها دهیاری این روستا نیز اشاره و اظهار کرد: قطعاً با مراجعه وی پیگیری های لازم برای دریافت حقوق احتمالی این فرد از سوی دستگاه های متولی انجام می شد.

همچنین لازم به ذکر است که رییس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی رودبار نیز از عدم ارائه شکایت از این فرد به این اداره برای پیگیری حقوق احتمالی خود خبر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات فرماندار رودبار درباره علت خودسوزی جوان 32 ساله

توضیحات فرماندار رودبار درباره علت خودسوزی جوان 32 ساله