مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:252020-10-31حوادث

گروه های جهادی در کنار کادر درمان/ برپایی ایستگاه سلامت در هفت تیر یاسوج


در فصل پاییز فروکش که نکرده هیچ بلکه شرایط لحظه به لحظه بحرانی تر می شود .

در کهگیلویه و بویراحمد هم که یکی از 24 استان قرمز کشور است قوانین سخت گیرانه برای گچساران وضع شد و بویراحمد هم شرایطی مشابه گچساران دارد.

چند روزی است که ماشین آتش نشانی شهرداری و خودروهایی از سپاه در سطح شهر یاسوج کوچه به کوچه هشدارهای در خانه ماندن را به مردم می دهند اما هنوز عده ای نه صدای این هشدارها را می شنوند و نه آمار فوت شدگانی که حالا به 210 نفر رسیده است.

  به همین دلیل، گروه های جهادی به مانند روزهای آغاز شیوع کرونا در میدان هفت تیر آغاز کرده و افراد فاقد ماسک را با آگاه کردن نسبت به فواید ماسک و همچنین نسبت به وضعیت بیمارستان ها دعوت به ماسک زدن می کند.

  حجت الاسلام کرمی مسئول این گروه جهادی در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: این گروه جهادی با نذر ماسک به افراد فاقد ماسک یک عدد ماسک به صورت رایگان اهدا می کند و پس از اهدا،افراد تعد نامه اخلاقی( #من ماسک میزنم را امضا می کنند) وی بیان کرد: پخش دعای هفتم صحیفه سجادیه همراه با زنجبیل و آویشن ،پخش کلیپ های تاثیرگذار و  اعلام وضعیت قرمز و تحریک مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدامات این گروه جهادی در راستای آگاهی بخشی وضعیت موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی در کنار کادر درمان/ برپایی ایستگاه سلامت در هفت تیر یاسوج

گروه های جهادی در کنار کادر درمان/ برپایی ایستگاه سلامت در هفت تیر یاسوج