مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 04:202020-10-31بين الملل

مبتلایان به کرونا نیمی از خانواده خود را مبتلا می کنند


براساس تحقیقی که روز جمعه منتشر شد، کسانی که به کووید-19 مبتلا می شوند، حدود نیمی از اعضای خانواده خود را که با آن ها زندگی می کنند، به ویروس آلوده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از خبرگزاری فرانسه، براساس تحقیقی که مقامات آمریکایی روز جمعه منتشر کردند، کسانی که به کووید-19 مبتلا می‌شوند، حدود نیمی از اعضای خانواده خود را که با آن‌ها زندگی می‌کنند، به ویروس آلوده می‌کنند و به نظر می‌رسد که بزرگسالان بیش از کودکان مسری هستند.

مطالعات زیادی با نتایج بسیار متغیر انجام شده که در آن‌ها تلاش شده است خطر انتقال ویروس به درون یک خانواده مشخص شود، اما این مطالعات این طور القاء می‌کنند که کودکان در خصوص انتقال ویروس کرونا کم‌تر از بزرگسالان مستعد هستند.

تحقیق جدید مراکز پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های آمریکا بر پایه 101 مورد کووید-19 در دو شهر نشویل در ایالت تنسی و مارشفیلد در ایالت ویسکانسین از آوریل گذشته تاکنون مبتنی است.

محققان 191 عضو خانواده‌های این 101 مورد ‍”شاخص“ را دنبال و از آن‌ها درخواست کرده اند از نشانه‌های احتمالی خود یک گزارش تهیه کنند و از آبریزش بینی و بزاق خود به مدت 14 روز نمونه برداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به کرونا نیمی از خانواده خود را مبتلا می کنند

مبتلایان به کرونا نیمی از خانواده خود را مبتلا می کنند