مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 04:152020-10-31بين الملل

گزینه مطلوب هند در کاخ سفید؛ «بایدن» یا« ترامپ»؟


یک کارشناس مسائل شبه قاره تصریح کرد: برای کشور هند فرق چندانی  ندارد که یک فرد دموکرات و یا جمهوری خواه در کاخ سفید امور را در دست گیرد ، بنابراین برای آنها  تفاوت چندانی در ریاست جمهوری بایدن یا ترامپ وجود ندارد .

- یک کارشناس مسائل شبه قاره تصریح کرد: برای کشور هند فرق چندانی  ندارد که یک فرد دموکرات و یا جمهوری خواه در کاخ سفید امور را در دست گیرد ، بنابراین برای آنها  تفاوت چندانی در ریاست جمهوری بایدن یا ترامپ وجود ندارد .

پیرمحمد ملازهی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که هند بر اساس منافع خود ترجیح می دهد که از بین بایدن و ترامپ کدام یک به کاخ سفید راه پیدا کنند، افزود: هند و آمریکا بر اساس یک استراتژی مشخصی با یکدیگر همکاری می کنند و بر اساس این نگاه راهبردی تعامل با یکدیگر را به پیش می برند.

بنابراین برای هند تفاوت چندانی بین ترامپ یا بایدن وجود ندارد؛ چرا که آنها می دانند دو کشور دارای یک رابطه راهبردی هستند که با تغییر روسای جمهور در کاخ سفید تاثیر چندانی در آن ایجاد نمی شود.

وی به نگاه دو کشور آمریکا و هند به موضوع چین اشاره کرد و افزود: رقابت تنگاتنگی بین چین و هند وجود دارد، هندی ها از حضور نظامی چین در اقیانوس هند و سرمایه گذاری در این منطقه و همچنین برخی از کشورهای عربی و آفریقایی نگران هستند چرا که دهلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه مطلوب هند در کاخ سفید؛ «بایدن» یا« ترامپ»؟

گزینه مطلوب هند در کاخ سفید؛ «بایدن» یا« ترامپ»؟