مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 21:302020-10-30بين الملل

ترامپ: بایدن جان و مال آمریکایی ها را فدای جنگ های بی پایان خارجی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز جمعه در پیامی توییتری از جو بایدن معاون رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر (13 آبان) به دلیل ایفای نقش در جنگ های خارجی که چندین تریلیون .

- رییس جمهور آمریکا اعلام کرد، معاون رییس جمهور سابق این کشور و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در طول 47 سال حضورش در سنا و دولت، جان و مال آمریکایی ها را در جنگ های بی پایان خارجی هدر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز جمعه در پیامی توییتری از جو بایدن معاون رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر (13 آبان) به دلیل ایفای نقش در جنگ های خارجی که چندین تریلیون دلار هزینه و هزاران کشته و زخمی روی دست آمریکایی ها گذاشته است، انتقاد کرد.

ترامپ پس از پایان سخنرانی خود در یک تجمع انتخاباتی در ایالت میشیگان، در حساب کاربری رسمی خود در توییتر نوشت: جو بایدن 47 سال اخیر را به برون سپاری شغل های شما، باز کردن مرزهای شما و فدا کردن خون و اموال آمریکایی ها در جنگ های بی پایان خارجی گذرانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: بایدن جان و مال آمریکایی ها را فدای جنگ های بی پایان خارجی کرد

ترامپ: بایدن جان و مال آمریکایی ها را فدای جنگ های بی پایان خارجی کرد