مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 20:302020-10-30سياسي

نقش ایران در حل مناقشه قره باغ مورد تایید باکو و ایروان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (جمعه) در چهارمین مقصد سفرش به منطقه در خصوص مناقشه قره باغ وارد آنکارا شد.

- معاون وزیر امور خارجه در چهارمین مقصد سفرش در خصوص مناقشه قره باغ وارد آنکارا شد و گفت که نقش ایران برای کمک به حل این مناقشه، مورد تایید جمهوری آذربایجان و ارمنستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (جمعه) در چهارمین مقصد سفرش به منطقه در خصوص مناقشه قره باغ وارد آنکارا شد.

وی پیش از ترک ایروان به مقصد آنکارا در گفت و گویی درباره رایزنی هاش در ارمنستان عنوان کرد: امروز ملاقات سه ساعته ای با معاون وزیر خارجه ارمنستان داشتم.

دیشب هم حدود 2 ساعت با وزیر خارجه این کشور مذاکره داشتم.

معاون وزیر خارجه این مذاکرات را خیلی مفید و سازنده خواند و خاطرنشان کرد: باعث شد ما به درک عمیق تری از نگرانی های طرفین، چالش های موجود و راه حل هایی که احتمالا وجود داشته باشد، برسیم.

این دیپلمات ارشد ایرانی بیان کرد: چشم انداز بهتری الان در مقابل ما وجود دارد.

این اصل به ویژه از سوی ما مورد تاکید قرار گرفت که در هر راه حلی حقوق اقلیت ارامنه در مناطق مورد مناقشه باید حفظ شود و راه حل هایی که پیدا می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ایران در حل مناقشه قره باغ مورد تایید باکو و ایروان

نقش ایران در حل مناقشه قره باغ مورد تایید باکو و ایروان